اتصالات جانبی سینی کابلها و نردبان کابلها امکان تولید و ساخت انواع اتصالات و ساپورتهای سینی کابل و نردبان کابل به صورت سفارشی و با ابعاد و اندازه های مورد نظر شما در ایران فیکست وجود دارد. لطفا برای سفارش و استعلام قیمت با ما تماس حاصل فرمایید. نردبان کابل و سینی کابل در واقع بخشی

اتصالات جانبی سینی کابلها و نردبان کابلها امکان تولید و ساخت انواع اتصالات و ساپورتهای سینی کابل و نردبان کابل به صورت سفارشی و با ابعاد و اندازه های مورد نظر شما در ایران فیکست وجود دارد. لطفا برای سفارش و استعلام قیمت با ما تماس حاصل فرمایید.

angle

زانو سینی و نردبان کابل

connector

رابط سینی و نردبان کابل

tree way

سه راهی و چهار راهی سینی و نردبان کابل

براکت

براکت و ساپورت دیواری

chanel support

انواع ساپورت چنل

برای استعلام قیمت و خرید اتصالات جانبی سینی کابلها و نردبان کابلها با شماره تماس: 09131000986 تماس بگیرید

نردبان کابل و سینی کابل در واقع بخشی از  سیستم نگهدارنده و ساپورت تاسیسات الکتریکی هستند زیرا در اصل این تجهیزات هستند که کابل های الکتریکی مورد استفاده در تاسیسات برقی ساختمان را در مسیر و چیدمان مورد نظر نگه می دارند. سینی کابل و نردبان کابل یک راه حل عالی برای مدیریت، سازماندهی و نصب حجم بالایی از کابلهای برق یا داده می باشد. اما برای نصب آنها حتما به لوازم جانبی خاصی نیاز خواهند داشت. آیا با لوازم جانبی سینی کابل گالوانیزه آشنایی دارید؟

این اتصالات جانبی در اصل برای تغییر جهت سینی و نردبان کابل در اطراف موانع و یا جهت دنبال کردن مسیر مورد نظر طراح و یا ایجاد انشعابات مختلف و توزیع کابلها در کل ساختمان استفاده می شوند. در ادامه به معرفی تجهیزات و اتصالات تکمیل کننده سینی و نردبان کابل می پردازیم. با ما همراه باشید.

اگر به منظور پشتیبانی از سیستم های لوله کشی و برقکشی ساختمان ها به ساپورت تاسیسات ، ساپورت لوله و سینی کابل در اصفهان نیاز دارید و یا به منظور تقویت سازه های بتنی به دنبال بهترین چسب کاشت میلگرد ، انواع  انکر بولت  مکانیکی و انکر بولت شیمیایی هستید با شرکت ایران فیکست تماس بگیرید.

معرفی لوازم جانبی سینی کابل گالوانیزه

سینی کابل و لوازم جانبی آن برای مدیریت کابل ها و سیم های برق در ساخت و سازهای تجاری، صنعتی و غیره ضروری هستند. استفاده از سینی کابل به سیم کشی و کابل کشی ساختمان ها نظم قابل توجهی می بخشد و به همین خاطر امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اما سینی کابل به تنهایی قابل استفاده نیست و برای نصب و تجهیز شدن به لوازم جانبی سینی مانند رابط های سینی کابل، زانویی سینی کابل، سه راهی و چهارراهی سینی کابل، جداکننده و همینطور درب سینی کابل نیاز می باشد.

به این ترتیب با استفاده از سینی و لوازم جانبی سینی کابل می توانیم کابل های برق را در محیط های گوناگون به خوبی نظم بخشیده، و پروژه را از هر گونه بی نظمی آشفتگی دور کنیم. علاوه بر این سینی کابل و سایر تجهیزات مرتبط با آن از تمامی کابل ها و سیم ها محافظت نموده و از آسیب رسیدن به آنها جلوگیری می کند.

در وبلاگ شرکت ایران فیکست تاکنون مقاله های محتلفی در خصوص سینی کابل گالوانیزه سرد و گرم ارائه شده است. در این بخش قصد داریم به صورت جامع و البته مختصر به معرفی مهم ترین لوازم جانبی که هنگام تهیه سینی کابل باید آنها را نیز تهیه کنید بپردازیم. برای سفارش سینی کابل در اصفهان و همینطور کلیه لوازم جانبی سینی کابل در اصفهان همین امروز با متخصصان ما تماس بگیرید.

مهمترین لوازم و اتصالات جانبی سینی کابل عبارتند از:

 سه راهی و چهار راهی سینی و نردبان کابل، رابط سینی و نردبان کابل، زانویی و ساپورت سینی و نردبان کابل، دیوایدر (جداکننده) سینی کابل، درب سینی کابل، سبدهای سیمی، کوپلرها، براکت ها، مهره، واشر و پیچ کله قارچی.

هر یک از این لوازم جانبی سینی کابل که در بالا به آن اشاره شد باید در محل خاصی مورد استفاده قرار بگیرند تا بتوان با اطمینان از سینی کابل استفاده کرد. جنس و یا پوشش آنها هم مانند سینی کابلها با توجه به کاربردشان میتواند از مواد مختلفی مانند آلومینیوم، گالوانیزه سرد یا گرم، رنگ کوره ای ، فایبر گلاس و … باشد. در ادامه به معرفی مهمترین اتصالات سینی و نردبان کابلها اشاره می کنیم.

همچنان با فیکست تولید کننده انواع ساپورت تاسیسات ، ساپورت لوله و سینی کابل در اصفهان و همینطور تامین کننده بهترین چسب کاشت میلگرد ، انواع  انکر بولت و لوازم جانبی مورد نیاز همراه باشید.

  • معرفی رابط سینی کابل:

سینی ها و نردبانهای کابل به صورت شاخه های مستقیم در عرضهای مختلف تولید می شوند اما طول این شاخه معمولا دو یا سه متر می باشد. در پروژه ها معمولا مسیرها طولانی تر از این هستند و باید بر اساس نیاز چند سینی کابل را به شکل های گوناگون و در امتداد مسیر مورد نیاز به یکدیگر متصل کرد. برای این منظور یکی دیگر از پر کاربردترین لوازم جانبی نردبان و سینی کابل به نام رابط را مورد استفاده قرار داد که در واقع بین دو شاخه سینی یا نردبان کابل اتصال محکم ایجاد می کند. این رابطها برای اتصال دادن سینی کابل به انشعابات دیگر مانند زانو ها و چند راهی ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند

رابطها اشکال مختلفی دارند اما معروفترین آنها رابط معمولی یا یو شکل است که فقط برای سینی کابل استفاده میشود.  بسته به نوع کاربرد، رابطهای سفارشی را نیز می توان تولید کرد.

  • معرفی سه راهی و چهارراهی سینی کابل:

ممکن است بارها در پروژه های کابل کشی و سیسم کشی برق به مسیر ها و انشعاباتی برخورده باشید که سه راهه و چهار راهه هستند. به جهت سیم کشی در چنین مسیرهایی به تجهیزات خاصی نظیر سه راهی ها و چهار راهی ها احتیاج است. ابعاد و اندازه های ورودی و خروجی ها میتواند کاملا بر حسب نیاز پروژه سفارش داده شود.

  • معرفی زانویی سینی کابل:

یکی دیگر از لوازم جانبی سینی کابل که در مسیر سیم کشی حتما به آن احتیاج پیدا می کنید زانویی سینی کابل است. قطعا مسیر سیم کشی ساختمان ها کاملا به صورت مستقیم نیست و گاهی اوقات باید سینی کابل را در گوشه ها و کناره ها عبور دهید که برای این منظور به زانویی احتیاج پیدا می کنید. بسته به محیط استفاده شما باید از زانویی سینی کابل در مدل های گوناگون 90 درجه عمودی یا افقی و همینطور 45 درجه افقی استفاده کنید.

  • معرفی تبدیل سینی کابل:

با کاهش یا افزایش تعداد کابلها روی سینی یا نردبان کابل ممکن است در طول مسیر نیاز داشته باشید عرض سینی یا نردبان را کم یا زیاد نمایید. تبدیلها اینکار را برای شما انجام میدهند. این تبدیل میتواند تنها از یک سمت (چپ یا راست) انجام شود و یا از دو سمت (تبدیل متقارن یا تبدیل از وسط).

  • معرفی درب سینی کابل

اگر در پروژه ای احتمال آسیب دیدگی سیم های برق وجود داشته باشد از درب سینی کابل استفاده می شود که به جهت محافظت از کابل ها و سیم های درون سینی تعبیه شده است. معمولا زمانیکه سینی کابلها در فضای بیرونی ساختمان  قرار دارند برای محافظت از آسیبهای محیطی از درب سینی استفاده میشود. درب سینی کابل علاوه بر محفوظ نگه داشتن کابل ها، نمای ظاهری زیبایی به محل سیم کشی می بخشد و پروژه ی شما را حرفه ای تر نشان می دهد. البته وجود درب باعث کاهش انتقال دمای کابلها شده و مانعی برای خنک شدن کابلها محسوب میشود. بنابراین باید مسئله کنترل دمای کابلها را مورد بررسی دقیق قرار داد.

  • معرفی ساپورت سقفی سینی کابل:

ساپورت سقفی سینی کابل در اصل قطعه ای است که سینی ها و نردبانها را در جای خود نگه می دارد و آنها را به سقف بالای سینی ها مهار میکند. این ساپورت ها معمولا از دو بخش تشکیل شده اند. پروفیل یا چنل زیر سری و میل پیچهای آویز اتصال به سقف. این ساپورتها از جمله پرکاربردترین لوازم جانبی سینی کابل به شمار می روند. برای سفارش انواع ساپورت تاسیسات ، ساپورت لوله و ساپورت سینی کابل در اصفهان با ما تماس بگیرید.

  • معرفی براکت دیواری:

براکت دیواری، ساپورتی است که سینی و نردبانها را به دیواره جانبی مهار مینماید. البته گاهی با ترکیب دو براکت میتوان سینی را به سقف مهار نمود. انواع بسیار متنوعی براکت وجود دارند و از شما دعوت می کنیم برای آشنایی با آنها به اینجا رجوع کنید.

لوازم جانبی و اتصالات سینی کابل باعث می شود که سیستم برای سازگاری با طرحها و پیکربندی های مختلف قابل تنظیم باشد. به این ترتیب کاربران می توانند با استفاده از زانوهای افقی و عمودی، زانوهای قابل تنظیم، سه راهی ها و چهارراهی ها، رابط ها، تبدیلها ها و دیگر اتصالات به حداکثر انعطاف ممکن در طراحی سیستم برقکشی ساختمان دست یابند. اگر برای تهیه هر یک از این لوازم به اطلاعات و راهنمایی های بیشتری نیاز دارید همین امروز با شرکت ایران فیکست تماس بگیرید.

منبع: https://www.cabletraycompany.com/Accessories_in_Basket_Cable_Tray