ساپورت تاسیسات باربری سبک

ساپورت تاسیسات باربری سبک

ساپورت تاسیسات باربری سبک یا (Light-duty System) به سیستم هایی اشاره دارد که برای تاسیسات ظریف و با وزن پایین طراحی و استفاده می شوند. در واقع این نوع از سیستم ساپورت تاسیسات از سینی کابل و نردبان کابل برای نگهداری از لوله کشی ها، کانال کشی ها، سیم و کابل کشی استفاده می کند.ساپورت تأسیسات باربری سبک قابلیت نگهداری و تحمل بار کانال های تهویه و لوله های انتقال دود با ضخامت های ظریف با عرض کم و متوسط را دارد و همینطور می تواند وزن سیستم های انتقال آب، لوله های آتش نشانی و همچنین تاسیسات برقی و روشنایی را تحمل کند.

شما مشتریان عزیز در اصفهان یا سایر شهرهای ایران می توانید برای طراحی و ساخت ساپورت تأسیسات باربری سبک یا (Light-duty System) و همینطور به کارگیری بهترین تجهیزات لوله کشی و برقکشی ساختمان ها از متخصصان ما در ایران فیکست تولید کننده انواع انکر بولت ، چسب کاشت میلگرد ، ساپورت لوله ، ساپورت تاسیسات و نردبان کابل و سینی کابل در اصفهان کمک بگیرید. در ادامه در خصوص ویژگی های ساپورت تاسیسات باربری سبک بیشتر توضیح خواهیم داد.

ساماندهی و حفاظت از سیستم‌ های لوله‌کشی با ساپورت تاسیسات  

به طور کلی ساپورت تاسیسات یکی از تجهیزاتی است که در زمینه ساماندهی و حفاظت از سیستم‌ های لوله‌کشی در بالای سقف مسطح یا نزدیک به سقف معمولی استفاده می شود. بنابراین از تماس مستقیم بین سقف و لوله و کابل ها نیز جلوگیری می کند. ساپورت تاسیسات باربری سبک که برای کاربردهای معمولی تر در ساختمان ها و پروژه های سبک استفاده می شود به شکل یک صفحه گالوانیزه سفت و سخت است که دارای ارتفاع مشخصی از سقف می باشد و کلیه تجهیزات لوله کشی و برقکشی بر روی آن قرار می گیرد.

در سیستم ساپورت تاسیسات باربری سبک یا (Light-duty System) انواع سینی کابل و نردبان کابل به عنوان یک تکیه‌گاه در برابر وزن سبک دستگاه ها و سیستم های لوله‌کشی عمل می کنند. شما برای سفارش نردبان کابل و سینی کابل در اصفهان می توانید همین امروز با ما تماس بگیرید. معمولا پس از نصب سینی کابل سیستم های لوله کشی بر روی آن قرار گرفته و سیستم های ساپورت تاسیسات و ساپورت لوله از آن محافظت می کند. ساپورت لوله خطر آسیب احتمالی به تاسیسات را که ممکن است بر اثر عوامل محیطی ؛ خوردگی، رطوبت و غیره ایجاد گردد از بین می برد.

نردبان کابل و سینی کابل

به این ترتیب این اختراع یک مجموعه پشتیبانی کامل از لوله ها را با قابلیت نصب و تنظیم آسان فراهم می سازد که دارای یک مجموعه سیستم پایه و مشخص است و حتی می تواند به صورت از پیش ساخته شده مانند ساپورت های پیش ساخته مورد استفاده قرار بگیرد. قابلیت پشتیبانی از وزن سیستم های کابل کشی و لوله کشی که در ارتفاع یا بر روی سقف کار می شوند یکی از ویژگی های مهم ساپورت تاسیسات باربری سبک است. در ادامه به کاربردهای این سیستم ها می پردازیم.

چرا باید از ساپورت تاسیسات استفاده کنیم؟

برخی از کاربردهای مهمی که یک سیستم ساپورت تاسیسات باربری سبک ارائه می دهد عبارتند از:

– ارائه یک سیستم پشتیبانی قوی برای نگهداری وزن لوله های نصب شده در ارتفاع و سقف های مسطح

– یک سیستم مقرون به صرفه که امکان محافظت از تاسیسات سبک را در برابر آب و هوا فراهم م کند.

– ارائه یک پشتیبانی از سیستم های تاسیسات ساختمان که نصب و نگهداری از آن هزینه کمتری دارد.

– ارائه پشتیبانی قابل تنظیم برای لوله ها که به نصاب ماهر اجازه می دهد تا یک سیستم لوله کشی را در یک سقف نصب کند.

– یک تکیه گاه قابل تنظیم که برای تعمیر و نگهداری از تاسیسات نیز بسیار کاربرد دارد و به کارگر با مهارت کمتر هم اجازه می دهد تا پس از تعمیر مجددا ارتفاع لوله کشی را تنظیم کند.

– به ایجاد یک ظاهر بصری بدون نقص و حرفه ای در سیستم لوله کشی و کابل کشی ساختمان کمک می کند و از آسیب احتمالی آینده به سطح سقف جلوگیری می کند.

برای خرید انواع انکر بولت ، چسب کاشت میلگرد ، ساپورت لوله ، ساپورت تاسیسات و نردبان کابل و سینی کابل در اصفهان همین امروز با شرکت ایران فیکست تماس بگیرید.

ضرورت استفاده از ساپورت لوله

ویژگی های سیستم ساپورت تاسیسات باربری سبک (Light-duty System)

همانطور که گفته شد سیستم ساپورت تاسیسات باربری سبک برای تاسیسات ظریف و با وزن پایین کاربرد دارد بنابراین محصول نهایی به جهت مقرون به صرفه بودن به نسبت کاربری، معمولا از ورق های فولادی با ضخامت کمتر ساخته می شود. برخی از مهم ترین ویژگی ها و مزایای ساپورت تاسیسات باربری سبک عبارتند از:

– این سیستم سریع و آسان نصب شده و هیچ نیازی به سوراخکاری، جوش و رنگ ندارد.

– این سیستم منجر به کاهش صدای حاصل از لرزش می شود.

– استفاده از ساپورت لوله ظاهر تمام شده کار را زیبا و حرفه ای نشان می دهد.

– این سیستم از قابلیت تنظیم و باز و بسته کردن برخوردار است.

– این سیستم در صورت برخورداری از پوشش گالوانیزه از مقاومت خوبی در برابر خوردگی برخوردار است.

– این سیستم با تحمل وزن بار لوله ها و تاسیسات به کاهش وزن قابل توجه آنها کمک می کند.

– این سیستم ها قابلیت استفاده در دامنه وسیعی از کاربردها را دارند و برای بارهای سبک تا متوسط مناسب هستند.

مهم ترین کاربردهای ساپورت تاسیسات باربری سبک

  • استفاده برای ساپورت های سبک و متوسط برق و تاسیسات
  • مناسب برای ساپورت کانال های هوا
  • مناسب جهت استفاده به عنوان ساپورت سینی کابل

شما مشتریان عزیز در اصفهان یا سایر شهرهای ایران می توانید برای طراحی و ساخت ساپورت تاسیسات باربری سبک و همینطور به کارگیری بهترین تجهیزات لوله کشی و برقکشی ساختمان ها از متخصصان ما در شرکت ایران فیکست تولید کننده انواع انکر بولت ، چسب کاشت میلگرد ، ساپورت لوله ، ساپورت تاسیسات و نردبان کابل و سینی کابل در اصفهان کمک بگیرید.