ساپورت تاسیسات مدولار

ساپورت تاسیسات مدولار

برنامه ریزی برای طراحی، ساخت و راه اندازی تأسیسات جدید یا بازسازی آنها، تعهدات مهمی هستند که اغلب از بودجه پیش بینی شده فراتر می روند. سیستم پشتیبانی یا ساپورت تاسیسات مدولار یک سیستم عالی برای حل بسیاری از چالش های پروژه های فوق است. این سیستم ها کاملاً مهندسی و مطابق با استانداردهای سخت گیرانه جهانی ساخته شده اند. ما انواع ساپورت تاسیسات مدولار را برای تمام پروژه ها از جمله برقکشی ها، لوله کشی ها، مخابرات، HVAC و غیره ارائه می دهیم.

ساپورت تاسیسات و ساپورت لوله در این شرکت با موادی مانند فولاد ضد زنگ، کامپوزیت های گالوانیزه ، آلومینیوم و فایبرگلاس (FRP) تولید می شوند تا برای هر نوع پروژه  ای مناسب باشند. همچنین طیف گسترده ای از ضخامت ها، ارتفاعات و مواد برای ساختن سیستم های پشتیبانی و ساپورت تاسیسات برای کاربردهای سبک، متوسط ​​و سنگین موجود است.

شرکت ایران فیکست عرضه کننده انواع انکر بولت ، چسب کاشت میلگرد ، ساپورت لوله ، ساپورت تاسیسات و نردبان کابل و سینی کابل در اصفهان است. منظور از ساپورت های مدولار تاسیساتی، همان ساپورت های از پیش ساخته ای هستند که در تاسیسات به کار می روند. برای آشنایی بیشتر با ساپورت تاسیسات مدولار ادامه مطلب را دنبال کنید.

ساپورت تاسیسات مدولار چیست؟

ساپورت تاسیسات مدولار یا ساپورت های پیش ساخته یکی دیگر از ابزارهای صنعتی پرکاربرد است که به عنوان نوعی خاص از نگهدارنده در پروژه های گوناگون تاسیساتی مورد استفاده قرار می گیرد. ساپورت تاسیسات مدولار بر اساس نحوه طراحی و جانمایی تاسیسات توسط مهندسان به صورت قائم یا افقی طراحی می شود. ساپورت های مدولار در واقع همان اتصالات ساپورت های پیش ‌ساخته هستند که در صنایع گوناگون همچون صنعت ساختمان سازی کاربرد دارند.

مزایای ساپورت تاسیسات مدولار موجب شده تا از آنها به عنوان جایگزینی برای موارد سنتی مانند ناودانی ‌و نبشی استفاده گردد. آنها برای پشتیبانی و ساپورت کلیه پروژه های الکتریکی ومکانیکی پیشنهاد می شوند.

ساپورت تاسیسات مدولار چیست؟

این سیستم نسبت به نمونه های سنتی از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار است و به همین خاطر توانسته جایگاه خوبی دربازار پیدا کند. این تجهیزات به شما کمک می کنند تا روند نصب بخش های مختلف یک سیستم نظیر بخش های لوله کشی، کابل کشی و غیره را راحت تر، ایمن تر و سریع تر پیش ببرید.

علاوه بر این بکارگیری ساپورت تاسیسات مدولار منجر به افزایش عمر مفید تجهیزات مربوط به تاسیسات صنایع و ساختمان ها می شود. از این رو در حال حاضر بسیاری از پیمانکاران از انواع ساپورت لوله و ساپورت تاسیسات برای پیشبرد پروژه های خود استفاده می کنند. شرکت ایران فیکست عرضه کننده انواع انکر بولت ، چسب کاشت میلگرد ، ساپورت لوله ، ساپورت تاسیسات و نردبان کابل و سینی کابل در اصفهان است. برای سفارش ساپورت تاسیسات مدولار می توانید همین امروز با ما تماس بگیرید.

معرفی انواع ساپورت های تاسیسات مدولار

همزمان با پیشرفت علم و فناوری در حوزه های گوناگون همچون حوزه ی ساختمان سازی، ما شاهد طراحی و ساخت ابزارهای صنعتی گوناگونی برای افزایش قابلیت اطمینان انواع پروژه های برقکشی و لوله کشی ساختمان ها هستیم. ساپورت های تاسیسات مدولار از جمله تجهیزاتی هستند که نصب آنها منجر به نگهداری مطمئن تر و آسان تر از انواع تاسیسات در ساختمان ها و صنایع می شود و همچنین طول عمر مفید آن ها را نیز افزایش می دهد.

در حال حاضر خیلی از مهندسان و پیمانکاران معتقد هستند این محصولات جایگزین بسیار مناسبی برای قطعات جوشی در صنعت ساختمانی می باشند. مهم ترین ویژگی های ساپورت های تاسیسات مدولار عبارتند از: پیش بینی تنظیمات مناسب در محل نصب، سرعت بالا در اجرا و نصب، دوام بالا در مقابل خوردگی، برخورداری از ظاهری زیبا و حرفه ای، قابلیت مونتاژ بدون هیچگونه آسیب به سازه و عیره

شما می توانید انواع انکر بولت ، چسب کاشت میلگرد ، ساپورت لوله ، ساپورت تاسیسات و نردبان کابل و سینی کابل در اصفهان را از این شرکت تهیه نمایید.

در این بخش به توضیح انواع ساپورت تاسیسات مدولار می پردازیم.

  • پروفیل های C-Channel

نوعی نگهدارنده سیستم های تاسیساتی که به شکل C طراحی و ساخته شده است. این سیستم ها در انواع ساپورت گذاری های سبک، سنگین و صنعتی و همچنین نگهدارنده ی سیستم های الکتریکال استفاده می شوند.

  • پروفیل T TYPE – L TYPE

این ساپورت ها بسته به طراحی دارای انواع T TYPE  و  L TYPEهستند. سیستم T TYPE از طرفین کارگذاشته می شود، در حالی که مدل L TYPE تنها از یک سمت کارگذاشته می شود. این سیستم ها متناسب با نظر مشاورین پروژه ها در محل های مناسبی کاربرد دارند.

ساپورت تاسیسات باربری سبک

مزایای ساپورت های مدولار

  • امکان نصب سریع و راحت
  • بدون نیاز به هر گونه جوشکاری ، سوراخکاری و رنگ کاری
  • ارائه ظاهر حرفه ای و زیبا پس از اتمام پروژه
  • تسهیل روندهای مربوط به اصلاحات و تعمیرات پس از اتمام پروژه
  • مقاومت و دوام بالا در برابر خوردگی به علت پوشش گالوانیزه
  • قابلیت اطمینان بالا به خاطر انجام محاسبات دقیق در طراحی و ساخت
  • فراهم کردن شرایطی برای اجرای متراکم تاسیسات به واسطه تنوع قطعات

مهم ترین کاربرد ساپورت مدولار چیست؟

یکی از مهم ترین و اصلی ترین کاربردهای ساپورت های مدولار تاسیساتی، استفاده از آنها در ساختمان ها با کاربری مختلف به جهت نگهدارنده ی لوله، کابل برق و غیره است. نصب این ساپورت ها به عنوان کانال ساده بوده و به راحتی روی دیوار یا سقف قابل استفاده هستند.

این ساپورت ها می تواند به صورت سینی کابل ، ساپورت لوله یا کانال قابل سفارش باشد. برای پروژه های سنگین وزن باید از ساپورت های مدولار ضخیم تر و دارای مقاومت بیشتر استفاده کنید و روش نصب آنها را نیز به گونه‌ای لحاظ کنید که در زمان بهره برداری از پروژه به هیچ گونه مشکلی برنخورید.

البته علاوه بر ساپورت مدولار جدید می توان از ساپورت های سنتی نیز استفاده کرد. ساپورتهای سنتی عبارتند از ناودانی، نبشی، تیرآهن و غیره اما مسلما استفاده از آنها با وجود نمونه های پیش ساخته یا مدولار اصلا به صرفه نیست و کارایی این تجهیزات جدید را نخواهد داشت.

شما می توانید انواع انکر بولت ، چسب کاشت میلگرد ، ساپورت لوله ، ساپورت تاسیسات و نردبان کابل و سینی کابل در اصفهان را از این شرکت تهیه نمایید.