ساپورت تاسیسات کاربرد صنعتی

ساپورت تاسیسات کاربرد صنعتی

ساخت و اجرای انواع ساپورت تاسیسات در روش های سنتی به علت طراحی های ضعیف مهندسی دارای معایبی همچون غیر قابل انعطاف بودن، ضایعات بالای محصولات، هزینه بالای جوشکاری، ظاهر نامناسب و زمان زیاد اجرا بود. اما امروزه در ساخت سیستم های ساپورت تاسیسات نوین از پروفیل های فولادی گالوانیزه با ابعاد و شکل های مقطع مختلف و همینطور انواع انکر بولت ، پیچ، مهره و قطعات فولادی گالوانیزه استفاده می شود که منجر شده این سیستم ها در طیف گسترده ای از کاربردهای تجاری، صنعتی و مسکونی مورد استفاده قرار بگیرند. یکی از انواع ساپورت تاسیسات مهم که هم اکنون در صنایع حیاتی مانند صنایع پتروشیمی بسیار کاربرد دارد، ساپورت تاسیسات کاربرد صنعتی است. این گونه ساپورت ها با اصطلاح انگلیسی Heavy-duty System نیز شناخته می شوند.

در ادامه ضمن اشاره به اهمیت و ساختار ساپورت تاسیسات به معرفی ویژگی های ساپورت تاسیسات کاربرد صنعتی نیز می پردازیم. شما مشتریان عزیز در اصفهان یا سایر شهرهای ایران می توانید برای طراحی و ساخت ساپورت تاسیسات کاربرد صنعتی و همینطور به کارگیری بهترین تجهیزات لوله کشی و برقکشی ساختمان ها از متخصصان ما در شرکت ایران فیکست تولید کننده انواع انکر بولت ، چسب کاشت میلگرد ، ساپورت لوله ، ساپورت تاسیسات و نردبان کابل و سینی کابل در اصفهان کمک بگیرید.

ویژگی های ساپورت تاسیسات – ساپورت لوله و ساپورت های پیش ساخته

کلیه تجهیزاتی که تحت عنوان ساپورت تاسیسات در صنایع و پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند در اصل به جهت عبور و نگهداری تجهیزات و تاسیسات سازه به کار می روند. این نوع از سیستم ها علاوه بر اصطلاح ساپورت تاسیسات با نام های دیگری همچون ساپورت لوله و همینطور ساپورت های پیش ساخته نیز شناخته می شوند. البته ساپورت های لوله معمولا زیر مجموعه ای از ساپورت های تاسیسات محسوب می شوند که بیشتر به جهت عبور لوله ها به کار می روند.

همانطور که گفته شده ساپورت تاسیسات در صنایع نیز بسیار کابرد دارد به طوری که یکی از زیرمجموعه های این سیستم ها در صنایع، تحت عنوان ساپورت تاسیسات کاربرد صنعتی نامیده می شود. در ادامه قصد داریم به بررسی ویژگی های ساپورت تاسیسات کاربرد صنعتی بپردازیم. همچنان با وب سایت ایران فیکست ارائه دهنده انواع انکر بولت ، چسب کاشت میلگرد ، ساپورت لوله ، ساپورت تاسیسات و نردبان کابل و سینی کابل در اصفهان همراه باشید.

  • قابلیت اطمینان بالا

انواع ساپورت تاسیسات مانند ساپورت تاسیسات کاربرد صنعتی به قابلیت اطمینان بسیار بالایی در صنایع گوناگون نیاز دارند. خوشبختانه ساپورت های پیش ساخته ی صنایع که برای تاسیسات وزن بالا تهیه می شوند بسیار مقاوم می باشند. این تجهیزات در شرکت های تولیدی معتبر با استفاده از قطعات بسیار مستحکم و قابل اعتماد برای وزن های بالا تهیه می شوند که منجر به اطمینان خاطر مصرف کننده می شود.

  • انعطاف پذیری

انعطاف پذیر بودن انواع سیستم ساپورت تاسیسات و کاهش چشمگیر ضایعات به دلیل وجود پروفیل با مقاطع متنوع و انواع اتصالات و قابلیت دمونتاژ، یکی دیگر از ویژگی های مهم در اجرای این سیستم هاست که استفاده مجدد و امکان اجرای تغییرات در هر مرحله از کار را فراهم می سازد.

  • افزایش سرعت اجرا

انواع قطعات ساپورت تاسیسات معمولا به صورت پیش ساخته تهیه شده اند. استفاده از ساپورت های پیش ساخته منجر به کاهش یا حذف کامل عملیات جوشکاری شده که همین مسئله به همراه وزن پایین قطعات و مکانیزم اتصال سریع و ساده و رگلاژ قطعات نسبت به یکدیگر، به افزایش سرعت اجرا کمک کرده است.

  • مقاومت در برابر خوردگی

به دلیل حذف کامل عملیات جوشکاری و همچنین استفاده از پوشش های متنوع  ضد زنگ و ضد خوردگی مانند: گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم مقاومت ساپورت تاسیسات و ساپورت لوله در برابر عوامل محیطی موجود در صنایع گوناگون همچون خوردگی تجهیزات افزایش یافته است.

نمونه پروژه ساپورت تاسیسات کاربرد صنعتی

آشنایی با سیستم ساپورت تاسیسات کاربرد صنعتی (Heavy-duty System)

تاسیسات کابرد صنعتی یا تاسیسات وزن بالا اغلب دارای شرایط بسیار ویژه تری هستند که همین امر آنها را از باقی تیپ بندی های تاسیساتی جدا کرده است. همانطور که قبلا اشاره شد به منظور حمل وزن این دسته از ساپورت تاسیسات باید از سیستم های نصب بسیار قوی و محکم جهت تضمین دوام و اطمینان از کارایی آن استفاده کرد. توجه داشته باشید که این تیپ از تاسیسات از عرض و طول زیاد و همچنین ضخامت های بالایی برخوردار است که اغلب در پروژه های سنگین در صنایع پتروشیمی و موتورخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

سیستم ساپورت تاسیسات کاربرد صنعتی از سیستم های پیش ساخته با اتصال سریع نیز بهره مند است که به افزایش سرعت اجرا و در عین حال استحکام سیستم کمک می کند. جهت تهیه ساپورت تاسیسات کاربرد صنعتی و انواع انکر بولت ، چسب کاشت میلگرد ، ساپورت لوله ، ساپورت تاسیسات ، نردبان کابل و سینی کابل در اصفهان با ما در شرکت ایران فیکست تماس بگیرید.

مزایای استفاده از ساپورت تاسیسات کاربرد صنعتی

  • استحکام بالا و مقاومت زیاد در برابر خوردگی
  • انعطاف بسیار بالا
  • افزایش ایمنی
  • کاهش وزن سازه تا 50 درصد در قیاس با روش های سنتی
  • عدم نیاز به سوراخکاری، جوشکاری و رنگ

کاربرد صنعتی ساپورت تاسیسات چیست؟

این نوع از ساپورت ها مناسب برای لوله های صنعتی و سینی کابل ها هستند و کاربرد بسیار وسیعی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی دارند. همچنین یک ساپورت مناسب در رایزرها هستند. این سیستم ها بیشتر برای اهداف ایمنی و کاهش احتمال خطرات و صدمات احتمالی در محل کار در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند.

چنانچه برای اجرای این نوع ساپورت و همینطور به کارگیری بهترین تجهیزات لوله کشی و برقکشی ساختمان ها به انواع انکر بولت ، چسب کاشت میلگرد ، ساپورت لوله ، ساپورت تاسیسات و نردبان کابل و سینی کابل در اصفهان  نیاز دارید با ما تماس بگیرید.