.

برای مشاهده محصولات سینی کابل و نردبان کابل و اتصالات جانبی سینی و نردبان کابل روی آن کلیک کنید

سینی کابل

سینی کابل

نردبان کابل

نردبان کابل

برای استعلام قیمت و خرید سینی کابل و نردبان کابل در اصفهان با شماره: 09131000986 تماس بگیرید

در این بخش به معرفی محصولات مربوط به مهاربندی کابل‌ های تأسیسات می پردازیم. ازآنجا که کابل‌ های برق انعطاف‌پذیر هستند جهت ساپورت آنها باید یک سطح مهارکننده وجود داشته باشد. سینی کابل‌ درواقع نقش این سطح مهارکننده را برای کابل‌ها ایفا می‌کنند و کابل‌ها در کنار یکدیگر از داخل سینی کابل عبور می‌کنند. برای سفارش سینی کابل در اصفهان با ما تماس بگیرید.

 

با توجه به اینکه عبور جریان برق از درون کابل ‌ها منجر به تولید گرما می شود، بر روی سطح سینی کابل سوراخ ‌های لوبیایی شکلی تعبیه می ‌شود تا با عبور جریان هوا، کابل ‌ها خنک شوند. سینی کابل ‌ معمولاً برای نگه‌داشتن کابل‌هایی استفاده می‌شود که به ‌صورت افقی از زیر سقف عبور می‌کنند. به این ترتیب برای کابل‌هایی که در رایزر ها و داکت ها به‌ صورت عمودی حرکت می‌کنند، معمولاً از نردبان کابل استفاده می‌ شود.

می توان گفت سینی کابل ها و نردبان کابل ‌ها هر دو بخشی اساسی از سیستم ساپورت تاسیسات هستند. طراحی سینی کابل در اصفهان در شرکت ایران فیکست طبق استانداردهای لازم و بر اساس میزان وزن کابل‌هایی که حمل می‌ شود انجام می گردد. بنابراین مشخصات این محصول نظیر ابعاد و ضخامت ورق در هر مورد بر اساس نظر طراحان تأسیسات و دستگاه نظارت؛ تعیین ‌شده و سپس سفارش داده می‌شود. به این ترتیب مجصولاتی مانند سینی کابل ‌ها و نردبان کابل‌ ها ساپورت های سفارشی هستند. برای طراحی و ساخت سینی کابل در اصفهان به صورت سفارشی با ما تماس بگیرید.

عناصر دیگری که در این سیستم استفاده می‌شوند عبارتند از رابطه‌ها، زانوها، سه‌راهی‌ها، چهارراهی‌ها، دستک ها و لولاهای تغییر ارتفاع که بر حسب نظر مهندسان طراح ساخته می‌شوند. در ادامه به تمام نکات خرید سینی کابل و ویژگی های مهم این محصول می پردازیم.

خرید نردبان کابل و سینی کابل در اصفهان و نکات مربوط به آن:

سینی کابل از جمله فناوری های نوینی است که به منظور محافظت از سیم ها و کابل ها در پروژه های گوناگون ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. سینی کابل در واقع یک واحد یا مجموعه با سیستم ساختاری سخت است که برای نگهداری و بستن ایمن کابل ها و مسیرهای هدایت کابل ها استفاده می شود.  سینی کابل برای ساخت و سازهای تجاری و صنعتی به یک بخش الزامی تبدیل شده و سفارش سینی کابل در اصفهان ، تهران، یزد، شیراز، اهواز و شهرهای دیگر بسیار زیاد است.

این محصول از جنس های مختلف ساخته شده و شامل متعلقاتی مانند نگهدارنده از کف سینی و بغل سینی می باشد. شرکت های معتبر و باسابقه طراحی سینی کابل در اصفهان و شهرهای دیگر این محصول را بنا به سفارش مشتری در اشکال مختلف تهیه و تولید می نمایند.

سینی کابل نوعی محافظ مکانیکی است که به سادگی مقادیر زیادی از کابل برق و تلفن را در مسیرهای کامل و مشخص شده در کف یا سقف ساختمان عبور می دهد.این سینی معمولا در مکان های مختلف و با توجه به شرایط موجود از فولاد گالوانیزه، فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، پلاستیک فشرده و شیشه نشکن ساخته می شود. سایز و ضخامت سینی کابل نیز به حجم کابل و مکان نصب بستگی دارد.

استفاده از نردبان کابل و سینی کابل در اصفهان و شهرهای دیگر علاوه بر اینکه به زیبایی و مرتب بودن کابل های ساختمانی کمک می کند، به خوبی از آنها در برابر شرایط آب و هوایی مختلف محافظت کرده و مانع از خراب شدن و از بین رفتن آنها می شود. کیفیت و ضخامت این محصول از بروز خسارت و صدمه به کابل و تجهیزات خودداری می کند. برای سفارش باکیفیت ترین سینی کابل در اصفهان با ما تماس بگیرید.

انواع سینی کابل:

سینی کابل علاوه بر ساختمان ها در مکان های دیگر نظیر سوله ها، پارکینگ ها و کلیه مکان های دارای سقف نیز کاربرد دارد. هنگام خرید این محصول حتما به کیفیت و مرغوبیت و سپس قیمت آن توجه کنید. اینگونه تجهیزات باید حتما از استانداردهای لازم برخوردار باشند در غیر این صورت نمی توانند برای مصارف مورد نظر قابل اطمینان باشند. این تجهیزات دارای انواع مختلفی است که هر کدام برای کاربرد ویژه ای طراحی و ساخته شده است. در اینجا به معرفی انواع سینی کابل می پردازیم.

  • سینی کابل نردبانی: این نوع سینی دارای استقامت و استحکام زیادی است و دوام بالایی دارد.
  • سینی کابل ساده: این نوع سینی معمولا خرابی کمی دارد و جهت کاربردهای الکتریکی و مخابراتی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • سینی کابل مشبک: این نوع سینی کابل در محیط هایی با حرارت متوسط استفاده می شود و به دو صورت فلزی و غیر فلزی ساخته می شود.
  • سینی کابل کانالی: این محصول برای اجرای تاسیسات الکتریکی کابرد دارد و در ابعاد و اندازه های مختلفی ساخته می شود.
  • سینی کابل توری: این سینی برای پروژه های مخابراتی و فیبر نوری کاربرد دارد و اغلب با استفاده از روی از سطح آن محافظت می شود.
  • سینی کابل تک ریلی: این محصول اغلب جهت کابل های ولتاژ پایین کاربرد دارد و در اندازه های استاندارد ساخته می شود.

هر کدام از انواع سینی کابل ها برای مکان و شرایط خاصی در نظر گرفته شده که باید متناسب با آن مورد استفاده قرار بگیرد. مثلا برای سوله و پارکینگ باید از سینی کابل با جنس گالوانیزه گرم استفاده شود تا در برابر تمامی آسیب های داخلی و خارجی از مقاومت بالایی برخوردار باشد. همچنین اغلب سینی کابل ها دارای پانچ هستند که منجر به کاهش حرارت و خنک شدن این سیستم می شود. هنگام خرید سینی کابل در اصفهان و شهرهای دیگر و انتخاب سینی کابل حتما به فاکتورهای زیر توجه نمایید:

  • نوع و تعداد کابل های پشتیبانی شده
  • شرایط آب و هوایی
  • حساسیت و مقاومت در برابر خوردگی
  • وزن کابل
  • سهولت در نصب
  • میزان گرمای تولید شده و غیره
سینی کابل

مزایای استفاده از سینی کابل چیست؟

استفاده از تجهیزاتی نظیر ساپورت تاسیسات و سینی کابل می تواند مزایای زیادی برای پروژه های ساختمانی به همراه داشته باشد. برخی از این مزایا عبارتند از:

– این محصول مقرون به صرفه بوده و به راحتی قابل دسترس است. برای خرید سینی کابل در اصفهان همین امروز می توانید با ما تماس بگیرید.

– این محصول آسان و سریع نصب می شود استفاده از آن در تمامی پروژه ها و مکان ها آسان است.

– این محصول بسیار متنوع است و در سایزهای گوناگون و سفارشی قابل تهیه است.

– سینی کابل در برابر آتش و رطوبت مقاوم می باشد.

– به آسانی در مکان های مختلف استفاده شده و حتی قادر به تغییر شکل است.

– در برابر ضربه از مقاومت خوبی برخوردار بوده و به سادگی آسیب پذیر نیست.

– سینی کابل با کیفیت و ضخامت بالا از طول عمر بالا و تحمل وزن زیاد برخوردار است.

– این محصول پس از نصب فضای کمی را اشغال می کند.

قیمت سینی کابل در اصفهان چقدر است؟

قیمت نردبان کابل و سینی کابل به عوامل متعددی بستگی دارد که مهم ترین آن عرض و ضخامت این نردبان ها و سینی هاست. به این صورت که سینی کابل با عرض و ضخامت بالاتر قیمت بیشتری خواهد داشت. علاوه بر این قیمت سینی کابل متناسب با جنس آن نیز تعیین می شود و هر اندازه کیفیت، مرغوبیت و ضخامت آن بیشتر باشد قیمت محصول افزایش می یابد.

یک عامل تاثیرگذار دیگر بر روی قیمت سینی کابل، قیمت دلار است که متناسب با نرخ روزانه دلار، قیمت این محصول نیز بالا و پایین می رود. محصولات دارای گارانتی و ضمانت نیز از قیمت بیشتری برخوردار هستند. برای خرید سینی کابل در اصفهان با قیمت مناسب و همینطور ضخامت و کیفیت بالا با شرکت ایران فیکست تماس بگیرید.

نکات مهم در زمان نصب سینی کابل

– هرگز از نردبان کابل و سینی کابل به عنوان مسیر رفت و آمد یا نردبان و تکیه گاه استفاده نکنید.

– حتما سعی کنید سینی کابل را به صورت کاملا اصولی نصب کنید تا عملکرد بهینه و کارآمدی برای شما داشته باشد.

– نصب این تجهیزات باید با دقت و مهارت کامل انجام شود در غیر این صورت ممکن است خطرات جدی برای افراد به دنبال داشته باشد.

– در صورت مشاهده اشکالاتی در سینی کابل حتما باید برای تعمیر آن توسط افراد متخصص و مجرب اقدام کرد، در غیر اینصورت ممکن است خسارات جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

– برای کار با سینی کابل حتما باید آشنایی کامل و دقیق با ساختار برق و تجهیزات آن داشته باشید.

– این تجهیزات باید در ارتفاع قرار بگیرند به گونه ای که در برخورد مستقیم با زمین نباشد.

– حتما به کیفیت جوشکاری قطعات این تجهیزات توجه کنید تا در دراز مدت قطعات از هم جدا نشده و از استحکام کافی برخوردار باشند.