تولیدکننده سینی کابل در اصفهان

تولیدکننده سینی کابل

امروزه مدیریت سیم کشی برق ساختمان با استفاده از تجهیزات و ابزارهای جدیدی همچون نردبان کابل و سینی کابل آسان تر شده است. این تجهیزات یک پل و هدایتگر عالی برای انتقال و نگهداری از سیم های برق در سیستم برقکشی ساختمان هستند. بدون استفاده از نردبان کابل و سینی کابل ، میدان الکتریکی  به وجود آمده از کابل کشی ممکن است باعث اختلال در برخی از دستگاه ها شود. اما با وجود انواع سینی کابل می توانید این مشکل را در محیط ها و پروژه های مختلف به راحتی برطرف نمایید. برای سفارش انواع نردبان کابل و سینی کابل ، همین امروز با ایران فیکست ، تولیدکننده سینی کابل در اصفهان تماس بگیرید. در ادامه به استانداردهای لازم برای سینی کابل که هنگام سفارش این محصول باید به آن توجه نمایید می پردازیم.

خرید نردبان کابل و سینی کابل از تولید کننده سینی کابل در اصفهان

هنگام خرید سینی کابل (Cable tray) باید به استانداردهای مورد نیاز این محصول توجه نمایید. از جمله استانداردهای سینی ‌کابل که حتما باید توسط مراکز تولیدکننده سینی کابل رعایت گردد عبارتند از:

– رعایت ضخامت استاندارد در هر سینی که حدوداً بین 0.8 میلی متر الی ۲ میلی متر متغیر است.

– رعایت عرض استاندارد هر سینی که با توجه به شرایط و نیاز پروژه باید انتخاب شود و معمولا دارای سایز های ۵، ۱۵، ۲۰، ۲۵، ۳۰، ۴۰، ۵۰ و ۶۰ سانتی متر است.

– رعایت طول استاندارد سینی که اصولاً کارخانه تولیدکننده سینی کابل هر شاخه را به طول ۲ و ۳ متری تولید و ارائه می دهد.

– رعایت ارتفاع استاندارد سینی که معمولا با سایزهای ۴، ۵، ۶، ،۷ ۸، ۱۰ و ۱۵ سانتی متر به فروش می رسد.

– جنس فلز پایه که بر اساس شرایط محیطی و مکان پروژه باید از بین فولاد ضد زنگ، فولاد و آلومینیوم انتخاب گردد. همچنین با در نظر گرفتن میزان حرارت و دمای محیط مورد نظر برای نصب، می توان از پوشش گالوانیزه سرد و یا گرم استفاده کرد.

خرید انواع سینی کابل

سینی های کابل که دارای ساختار و انواع گوناگونی هستند نقش مهمی در انتقال سیم و کابل برق پروژه های گوناگون ایفا می کنند. نحوه تولید این محصول توسط تولیدکننده سینی کابل بسیار مهم است. سینی کابل باید بسیار محکم و با دوام ساخته شود تا از هرگونه اتفاق در سیم کشی برق و یا کابل کشی شبکه ساختمان ها جلوگیری نماید. همانطور که اشاره شد کارخانه های تولیدکننده سینی کابل در اصفهان ، تهران و شهرهای دیگر به طور معمول از متریال های اصلی زیر برای ساخت سینی‌کابل و نردبان کابل استفاده می کنند:

  • فولاد ضد زنگ
  • آلیاژ آلومینیوم
  • فولاد

همچنین برای افزایش مقاومت سینی کابل در برابر پوسیدگی و خوردگی، تمام موارد فوق با استفاده از فلز روی و یا اپوکسیPolypoxide پوشش داده می شوند. سینی های کابل با توجه به کاربرد آنها در صنایع گوناگون دارای متریال پایه متفاوتی هستند و در اشکال زیر تولید می شوند:

  • نردبان کابل
  • ساده یا داکت
  • کانالی
  • توری

در ادامه در خصوص ویژگی های هر کدام از انواع سینی کابل و کاربرد آنها که قبل از سفارش باید از آن مطلع باشید توضیح خواهیم داد. همچنان با ایران فیکست تولیدکننده سینی کابل در اصفهان همراه باشید.

  • نردبان کابل

ساختار نردبان کابل به سبد شباهت دارد و همین ویژگی باعث شده تا حداکثر گردش هوا بین سیم ها و کابل‌های برق در جریان باشد. علاوه بر این از انباشته شدن رطوبت در کابل کشی نیز جلوگیری خواهد شد. نردبان کابل با ویژگی های گفته شده قادر است حداکثر میزان گرمای تولید شده توسط هادی های برق درون سیم ها را کاهش دهد.

علاوه بر این نردبان کابل از عملکردی شبیه به لنگر برخوردار است که برای اتصال کابل ها درون مسیرهایی که سینی‌کابل ها به صورت عمودی قرار گرفته اند مناسب می باشد. ایران فیکست تولیدکننده سینی کابل و نردبان کابل در اصفهان کیفیت این محصول را در این شرکت تضمین می کند. برای ثبت سفارش همین امروز با ما تماس بگیرید.

  • سینی ساده

این نوع از سینی کابل به دلیل برخورداری از سرپوش یا درب گزینه انتخابی اغلب مهندسین برق است. زیرا به اعتقاد آنها تمامی مدارهای الکتریکی باید توسط فلز پوشیده شوند. در این صورت به دلیل محافظت کامل از آنها می توان درصد خرابی و صدمه احتمالی به کابل ها به میزان قابل توجهی کاهش داد. البته این نوع از سینی کابل معایبی هم دارد.

برای مثال یکی از معایب بزرگ آن احتمالا جمع شدن رطوبت بین کابل ها است که این به خاطر نبود فضا برای عبور جریان هوا اتفاق می افتد و ممکن است درنهایت موجب بروز خطر اتصال سیم کشی گردد. برای مشورت گرفتن در خصوص استفاده از سینی کابل ساده همین امروز با ایران فیکست ، تولید کننده سینی کابل در اصفهان تماس بگیرید.

  • سینی مشبک

سینی کابل مدل مشک تقریبا مشابه نردبان کابل است. با این تفاوت که به دلیل وجود پانچ های کف سینی، کابل های درون سینی را کمتر نشان می دهد. به این ترتیب می توان گفت از لحاظ بصری جلوه بهتری به نتیجه پروژه ی شما می بخشد. علاوه بر این مشبک بودن کف سینی موجب عبور جریان هوا در بین کابل ها شده و همین ویژگی از اتصال و رطوبت آنها جلوگیری می‌کند. بنابراین سینی کابل مشبک یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

  • کانالی و توری

تولیدکننده سینی کابل ممکن است این محصول را در نوع کانالی نیز تولید کند این نوع سینی بیشتر در اجرای زیرساخت ‌های الکتریکی با تعداد محدود کابل مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین نوع توری مانند سینی های کابل اغلب در تاسیسات مخابراتی و انتقال فیبر نوری استفاده می شوند.

علاوه بر این انواع سینی کابل بر اساس نوع پوشش دهی و همینطور نوع ورق گالوانیزه به سینی کابل گالوانیزه فابریک، سینی کابل رنگی پودری استاتیک، سینی کابل آبکاری گرم و سینی کابل گالوانیزه سرد تقسیم بندی می شوند. تولیدکنندگان سینی کابل در ایران، این محصول را متنوع و کاملا متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف کشور و پروژه های رایج در سطح شهر طراحی و تولید می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کاربرد انواع پوشش دهی سینی کابل و سفارش سینی کابل مورد نظر ، همین امروز با ایران فیکست، تولیدکننده سینی کابل در اصفهان تماس بگیرید.

راهنمای خرید مناسب ترین سینی کابل از تولیدکننده سینی کابل

برخی از فاکتورهای مهمی که هنگام خرید سینی کابل در اصفهان و شهرهای دیگر باید لحاظ گردد عبارتند از:

  • ابعاد، ضخامت، عرض و وزن سینی کابل را متناسب با حجم سیم و کابل های پروژه در نظر بگیرید
  • انتخاب نوع جنس سینی باید بر اساس محیط مورد نظر باشد و حداکثر سازگاری را با آن داشته باشد.
  • به ورق و نوع پوشش دهی سینی کابل توجه کنید حتما میزان شعاع خمش کابل ها در داخل سینی کابل را با دقت محاسبه نمایید.
  • برای آسیب ندیدن سینی کابل قبل از نصب توجه کنید که این محصول در یک بسته بندی مناسب به دست شما برسد.
  • سینی کابل باید امکان بسط پذیری داشته باشد به این معنا که به راحتی بتوان شاخه های آنها را اضافه نمود.
  • هنگام انتخاب سینی کابل حتما به میزان گرمای تولید شده در محل مورد نظر توجه کنید و در صورت لزوم از سینی های گالوانیزه گرم استفاده نمایید.

معرفی تجهیزات سینی ‌های کابل

شما باید بتوانید از سینی کابل به درستی استفاده کنید تا از حداکثر بازدهی و عملکرد این محصول بهره مند گردید. به این ترتیب با آگاهی از تجهیزات مهم سینی های کابل و اتصالات آن به راحتی و آسانی می ‌توانید کابل ها و سیم‌ های برق را به راحتی در پروژه خود هدایت کنید. این تجهیزات و اتصالات باعث نصب صحیح سینی های کابل به یکدیگر می شود و همینطور اتصال آنها به سقف و دیوار، حتی اتصال سیم ها به درون زمین و طبقات بالا را ممکن می سازد. برخی از این تجهیزات و اتصالات عبارتند از:

  • سه راهی و چهار راهی
  • زانو سینی ۴۵ درجه و ۹۰ درجه
  • زانوی کابل افقی و عمودی
  • پیچ و مهره
  • کاور سینی
  • کابل درپوش
  • زانوی سینی
  • کابل بست درپوش
  • درب
  • تبدیل

برای سفارش انواع نردبان کابل و سینی کابل ، همین امروز با ایران فیکست، تولیدکننده سینی کابل در اصفهان تماس بگیرید.

تولید کننده سینی کابل

تولید کنندگان سینی کابل گالوانیزه ممکن است در بازار متنوع باشند در ادامه، نمونه‌ای از برخی تولید کنندگان معروف سینی کابل گالوانیزه را معرفی می‌کنم:

  1. شرکت پترو صنعت توسعه نیرو: این شرکت در زمینه تولید سینی کابل گالوانیزه فعالیت دارد و محصولات خود را با استفاده از فناوری‌های مدرن و با رعایت استانداردهای کیفیت تولید می‌کند.
  2. شرکت آروین تجهیز رسا: آروین تجهیز رسا نیز تولید کننده‌ای در زمینه سینی کابل گالوانیزه است که محصولات خود را با استفاده از تکنولوژی پیشرفته تولید می‌کند و به استانداردهای بین‌المللی پایبند است.
  3. شرکت صنایع فلزی سیانکو: سیانکو نیز یکی از تولیدکنندگان برجسته در زمینه تولید سینی کابل گالوانیزه در ایران است. آنها محصولات متنوعی را با کیفیت بالا و با استفاده از ماشین‌آلات مدرن تولید می‌کنند.

توصیه می‌شود قبل از خرید، با مراجعه به وب‌سایت‌ها و صفحات رسمی این شرکت‌ها و همچنین ارتباط مستقیم با آنها، اطلاعات دقیق‌تر درباره محصولات، قیمت و شرایط خرید را کسب کنید. همچنین، ممکن است با مراجعه به فروشگاه‌های ساختمانی محلی نیز بتوانید تولیدکنندگان محلی سینی کابل گالوانیزه را پیدا کنید.