ضرورت استفاده از ساپورت لوله

ضرورت استفاده از ساپورت لوله

شما به عنوان یک حرفه ای در کسب وکار خود قطعا ضرورت استفاده از ساپورت لوله ها برای حفظ همه چیز به صورت منظم و در یک راستا را می دانید. به همین خاطر است که استفاده از انواع ساپورت تاسیسات و ساپورت لوله یک ابزار ضروری برای کار شما می باشد. ما در شرکت ایران فیکست مفتخر هستیم که بهترین راه حل ها را برای تسهیل کار شما فراهم می سازیم. انواع تجهیزاتی که در این شرکت به فروش می رسد مانند ساپورت تاسیسات، ساپورت لوله ، انکر بولت ، سینی کابل، نردبان کابل و غیره همگی در جهت پشتیبانی صحیح از سیستم های لوله کشی ، برقکشی در ساختمان ها و سایر پروژه های بزرگ هستند.

محصولات این شرکت نظیر ساپورت های پیش ساخته ، ساپورت تاسیسات ، ساپورت لوله ، چسب کاشت میلگرد ، انکر بولت ، سینی کابل و غیره برای انواع صنایع و پروژه های بزرگ و کوچک شما در نظر گرفته شده اند. ساپورت لوله نیز به طور خاص برای متخصصان مختلف در صنایع صنعت نظیر برقکارها و لوله کش ها طراحی شده است.

شما می توانید از ساپورت تاسیسات و ساپورت لوله برای تراز کردن و نگه داشتن همه چیز در جای خود استفاده کنید و کار خود را بسیار آسان تر کنید. این محصول همچنین با سازماندهی و منظم ساختن لوله ها، یک دید کاملا حرفه ای و اصولی به پروژه های مختلف شما می بخشد. در ادامه بیشتر به ضرورت استفاده از ساپورت لوله می پردازیم. همچنان با شرکت ایران فیکست همراه باشید.

آیا ضرورت استفاده از ساپورت لوله را می دانید؟

به طور کلی سیستم پشتیبانی از لوله کشی نقش بسیار مهمی در عملکرد صحیح سیستم های لوله کشی در پروژه های گوناگون دارد. ساپورت لوله وزن لوله را با محتویات آن به خوبی تحمل می کند. استفاده از ساپورت لوله برای موفقیت هر پروژه بسیار حیاتی است و انتخاب دقیق و عاقلانه آن به چیدمان سودمند و مقاوم لوله ها کمک می کند.اگر هنوز ضروت استفاده از ساپورت لوله در هنگام نصب و راه اندازی تاسیسات و لوله کشی ساختمان ها را نمی دانید، پیشنهاد می کنیم حتما ادامه این مطلب را دنبال کنید:

نردبان کابل و سینی کابل

به طور کلی سیستم هایی نظیر ساپورت تاسیسات و ساپورت لوله و همینطور سینی کابل از راه حل های نوینی هستند که برای ایمن نگه داشتن و تراز لوله ها و کابل ها در برنامه های کاربردی پروژه های ساختمانی و تجاری و در سقف سازه مورد استفاده قرار می گیرند.

به این ترتیب با تجهیزاتی نظیر ساپورت لوله و سیستم پشتیبانی از لوله ها پیاده سازی انواع پروژه های لوله کشی آب و گاز در ساختمان ها و مراکز تجاری بسیار سریع و آسان تر خواهد بود. انواع ساپورت لوله در این شرکت با در نظر گرفتن صنعت و نوع نیاز پروژه شما طراحی شده است. ما در شرکت ایران فیکست مطمئن هستیم که کلیه محصولات ما نیازهای مشتریانمان را برآورده می سازد. اگر در مورد هر یک از محصولات ساپورت های پیش ساخته ، ساپورت تاسیسات ، ساپورت لوله ، چسب کاشت میلگرد ، انکر بولت ، سینی کابل و غیره سوالی دارید، همین امروز با متخصصان ما تماس بگیرید. این شرکت با کمال احترام هرگونه کمک و اطلاعات اضافی را در خدمت مشتریان عزیز قرار می دهد.

چرا لوله ها به یک سیستم پشتیبانی نیاز دارند؟

لوله‌ ها به ‌عنوان چارچوب ‌های فضایی نامنظم، خود نگهدار نیستند و باید از طریق جسم دیگری پشتیبانی شوند. به این ترتیب بارهای لوله کشی با استفاده از یک سیستم پشتیبانی لوله مانند ساپورت لوله ، از لوله به سازه های نگهدارنده منتقل می شود و هیچ گونه خطری سیستم لوله کشی آب و گاز ساختمان شما را تهدید نمی کند.

ضرورت استفاده از ساپورت لوله ، ساپورت های پیش ساخته و ساپورت تاسیسات عبارتند از:

  • برای جلوگیری از تنش های بیش از حد مجاز لوله ها
  • برای از بین بردن نشتی در مفاصل
  • برای جذب ارتعاشات بیش از حد خط
  • برای مقابله با اثرات نامطلوب لرزه ای، باد، چکش و سایر بارهای دینامیکی
  • برای جلوگیری از جدا شدن ناخواسته لوله از تکیه گاه های آن
  • برای جلوگیری از افتادگی بیش از حد لوله
  • برای ایجاد یک ساختار سازمان یافته و حرفه ای در لوله کشی ساختمان ها
  • برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض دمای شدید، خارج از حد طراحی آنها
  • برای محدود کردن حرکات نامطلوب و محافظت از تجهیزات حساس در برابر بار اضافی
  • برای کارکرد صحیح سیستم لوله کشی و غیره

استفاده از دانش متخصصان شرکت ایران فیکست برای پشتیبانی مناسب از لوله ها در مرحله چیدمان به خصوص در پروژه های بزرگ بسیار سودمند است.  بارهای لوله کشی ایجاد شده به دلیل وزن، فشار، دما یا هر عامل دیگر باید با کمک تکیه گاه های مناسب از لوله به سازه های نگهدارنده منتقل شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید.

تولیدکننده سینی کابل

چگونه تفاوت عملکرد ساپورت لوله با کیفیت و ضعیف را بفهمیم؟

برای پاسخ به این سوال 5 عملکرد اصلی ساپورت لوله با کیفیت را در نظر بگیرید:

  • از خوردگی لوله ها جلوگیری می کند:

یکی از رایج ترین مشکلات تماس فلز با فلز، خوردگی گالوانیکی است. همه فلزات زمانی که در تماس فیزیکی با یکدیگر هستند با یکدیگر کنار نمی آیند. در شرایط مناسب، تماس بین فلزات غیرمشابه یک واکنش الکتروشیمیایی را آغاز می کند و در نهایت  یکی از فلزات زنگ می زند. پشتیبانی با کیفیت باید از این خوردگی جلوگیری کند.

ساپورت لوله با کیفیت برای جلوگیری از این خوردگی گالوانیکی معمولا دارای آسترهای غیر فلزی یا قطعاتی است که به طور فیزیکی قطعات فلزی را از هم جدا می کنند. این عایق ها از تماس فلز تکیه گاه با فلز لوله جلوگیری می کنند. ساپورت لوله فلزی با کیفیت نیز دارای پوششی است که از فلز محافظت می کند.  به عنوان مثال می توانید از ساپورت لوله گالوانیزه استفاده نمایید.

  • از سایش خشن در اثر حرکت لوله ها جلوگیری می کند:

اصطکاک به وجود آمده در اثر تماس اجسام سنگین با یکدیگر باعث تخریب می شود. در سیستم‌های لوله‌کشی، زمانی که لوله‌ها بر روی فلزات دیگر یا سطوح بتنی ساییده می‌شوند، همین خرابی اتفاق می‌افتد. لوله ها هر چقدر هم که پایدار باشند احتمالاً هنوز هم مستعد برخی از انواع حرکت هستند. از جابجایی ها و تکان های خیلی کوچک گرفته تا ارتعاشات شدیدتر و انبساط حرارتی می تواند باعث ساییدگی لوله ها در سطوح بدون محافظت شود. ساپورت لوله با کیفیت از جهش یا لغزش لوله ها از یک طرف به طرف دیگر جلوگیری می کند.

  • در فشار وزنی بسیار سنگین عملکرد مناسبی دارد:

لوله ها می توانند بسیار سنگین و نیرومند باشند و بنابراین باید یک سیستم پشتیبانی این سنگینی وزن را تحمل کند برای این منظور در بیشتر مواقع، از ساپورت لوله و ساپورت تاسیسات استفاده می شود. اگر این سیستم ها با کیفیت باشد از مقاومت فشاری بالایی برخوردار خواهند بود. استحکام فشاری تعیین می‌کند که یک تکیه‌گاه چقدر وزن را قبل از اینکه عملکرد آن کاهش یابد، تحمل می کند. به این ترتیب اگر یک ساپورت لوله نتواند وزن سیستم لوله کشی را تحمل کند، ممکن است فرو بریزد و کل سیستم را خراب کند.

  • در شرایط سخت محیطی مقاومت می کند:

لوله ها در شرایط سخت هستند. آنها حامل مواد خورنده مانند نفت، گاز و مواد شیمیایی هستند. آنها در معرض گرما و سرمای شدید قرار دارند. آنها در محیط های پر نمک یا مرطوب هستند. ساپورت های لوله و تاسیسات خوب به گونه ای طراحی می شوند که همه ی این عناصر را به خوبی تحمل کنند و به عملکرد لوله ها کمک کنند.

ضریب اصطکاک پایینی را فراهم می کند:

ضریب اصطکاک راهی برای محاسبه اصطکاک است و شامل اصطکاک بین دو جسم و هم نیرویی است که آنها را به هم فشار می دهد. داشتن ضریب اصطکاک کم کیفیت مهمی است که باید در یک ساپورت لوله خوش ساخت به دنبال آن باشید.

اگر در مورد ضرورت استفاده از ساپورت لوله و هر یک از محصولات ساپورت های پیش ساخته ، ساپورت تاسیسات ، چسب کاشت میلگرد ، انکر بولت ، سینی کابل در اصفهان و شهرهای دیگر سوالی دارید. همین امروز با متخصصان ما تماس بگیرید.

منبع : whatispiping.com

www.appmfg.com